Łojotokowe Zapalenie Skóry - Seborrheic dermatitis - Forum

Forum poświęcone Łojotokowemu Zapaleniu Skóry (ŁZS) - informacje (newsy, przyczyny, objawy), porady, leczenie.
Teraz jest Cz sie 16, 2018 09:54

Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr paź 09, 2013 18:56 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): Śr lip 24, 2013 19:56
Posty: 3
u mnie znane zmniejszenie się zaczerwienienia nastąpiło po 1,5 miesiąca. ale może też wpływ miało to, że zaczęłam stosować szampon przeciwłupieżowy z serii ziajamed? nie wiem. Tak czy inaczej polecam. Przy ŁZS trzeba się pogodzić, że efekty są widoczne po długim czasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 09, 2013 18:56 


Góra
  
 
PostNapisane: So lis 09, 2013 18:17 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): Pn paź 28, 2013 08:38
Posty: 5
hejaej napisał(a):
po jakim czasie mniej więcej znika zaczerwienienie skóry? miesiąc czy trzeba dłużej czekać? bo zastanawiam się jak to jest z tą skutecznością


u mnie zmiany zaszły już po pierwszym użyciu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lip 24, 2014 08:04 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Pn lut 10, 2014 19:27
Posty: 28
Zacząłem stosować Zoxiderm do owłosionej skóry głowy i jeśli chodzi o stan zapalny na styku czoła z owłosiona skóra głowy to efekty są rewelacyjne. Z łupieżem trochę gorzej, ale to pewnie przez to, że pewnie niedokładnie wmasowałem emulsję, bo szczerze mówiąc to bardzo ciężko jest ocenić czy wszystkie miejsca są już wmasowane.

Inna sprawa: poważnie zastanawiam się czy nie użyć tego na twarz, w okolicach nosa, bo co innego mi zostało? Jeśli ktoś próbował to niech da znać czy w zakresie skóry gładkiej Zoxiderm coś działa czy może pogarsza sytuację.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lip 24, 2014 20:49 
Offline
weteran
weteran

Dołączył(a): N lis 17, 2013 19:50
Posty: 284
Ja stosowałem na twarz. Tzn. nos, płatki nosa, brwi, i wszystko było ok. Więc bez obaw :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sie 03, 2014 15:22 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Tylko przed zastosowaniem Zoxidermu na twarz trzeba koniecznie pamiętać, aby najpierw na dłoni "spienić" ile się da (wiemy, że dobrze się nie pieni bo to nie szampon ;) i dopiero wtedy nałożyć na skórę buzi. Inaczej zwiększamy ryzyko ewentualnych podrażnień.

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sie 06, 2014 22:32 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): Śr sie 06, 2014 21:34
Posty: 1
Witam, jestem tutaj nowy ale mam nadzieję, że mądrze prawicie z tym Zoxidermem.
Zacznę może od tego, że od jakiś 3 miesięcy wypadają mi brwi i w mniejszym zakresie rzęsy. Owszem miałem w tamtym okresie nadzwyczaj ciężki okres stresowy ale czy to może aż tak powodować wypadanie brwi??? Zrobiłem badania podstawowe - wyszły ok, może tylko trochę glukoza jest za wysoka, zrobiłem badania na tarczycę - ok, na nużeńca - ok więc co do jasnej? 4 dermatologów i niby wszyscy to samo - ŁZS, objawy widziane "moimi" oczami to: skóra pod brwiami łuszczy się, wokół mieszków włosowych brwi coś (łój???) się gromadzi i tak jakby "zatyka", zaczopowuje tego mieszka i wychodzi dość łatwo razem z nim :(, często też widzę na wypadniętej brwi powyżej "osłonki" przytwierdzoną jasnożółtą narośl która oplata włos. Ponadto są miejsca gdzie mogę np. igłą wyciągnąć ze skóry brwi obok mieszka włosowego kulkę, grudkę czegoś tłustego (łój???) koloru jasnego. Ostatni z tych dermatologów przepisał mi właśnie Zoxiderm mówiąc że będzie to forma pianki hmmm... i zalecając stosować ją tak: na mokrą twarz w miejscach tłustych (chorych) nakładamy tą piankę (sic!!!) i po 5 minutach spłukujemy wodą, robimy to 3 razy w tygodniu, koniec. Przeczytałem jeszcze Wasze uwagi i do dzieła. I zonk. Mimo wielkiego rozcierania na rękach z dodatkiem niewielkiej ilości wody za żadne skarby świata nie uzyskałem owej, jakiejkolwiek "piany"!!! To normalne? Sprawdziłem jeszcze datę ważności bo produkt dostałem od koleżanki która go kupiła jakiś czas temu i widzę datę ważności grudzień 2014 czyli jeszcze ważne... a może już utraciło swoje właściwości stąd brak choćby niewielkiej ilości "piany? Druga sprawa i drugi zonk. Potrzymałem tą emulsję 4-5 minut na twarzy i obficie spłukałem bieżącą wodą, lekko wytarłem ręcznikiem i patrzę na brwi a tam.....widok jak dla mnie tragedia, spore masy rozmiękłej skórki między brwiami, tak jakbym się nagle na mokro złuszczył... też tak mieliście? po wyschnięciu skóry pod brwiami widok jest ciut łagodniejszy dla oka ale sucha łuska jakby była większa i tak naprawdę mogę odrywać ją płatami igłą...mimo iż wiem, że nie powinno się ruszać miejsc chorych to na razie tylko takie mechaniczne usuwanie daje efekt. Zobaczę jak będzie dalej ale pierwsza aplikacja trudna do przełknięcia....lekarz nic nie mówił żeby coś stosować w przerwach między podaniem Zoxidermu ale czy czasami nie trzeba czegoś nawilżającego stosować? jeśli tak to co najlepiej? pozdrawiam i dzięki za Wasze uwagi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sie 08, 2014 15:13 
Offline
weteran
weteran

Dołączył(a): N lis 17, 2013 19:50
Posty: 284
Witaj.

Co do Zoxiderm'u to on się wedle mojej uwagi wgl nie pieni. Ja tak samo nakładam na brwi prawie w identyczny sposób jak Ty. Robię to profilaktycznie, szczerze mówiąc ostatnio zaniedbałem bo kiedyś regularnie 2x w tygodniu a teraz pewnie wyszło by 1x na 2 tygodnie czego objawem są wypadające brwi ;S. Ale nie tylko to co tu dużo mówić choroba postępuje pomału, widzę to po zmianach na twarzy i we włosach. Bronię się jak mogę i moja twarz wygląda ok, ale włosy wypadają nie jakoś strasznie ale jednak brwi to samo. Czasami wydaje mi się, że jest ich bardzo mało a miewam takie dni, że wydaje mi się, że jakby odrosły i jest ich więcej. Co do tego co napisałeś o tej rozmiękczonej skórze po zastosowaniu emulsji to dziś sam sprawdzę, nigdy jakoś specyjalnie się nie przyglądałem. Ta skóra to może rozmiękczona łuska? To powinno być dobrze jak lekko odstaje. Można ją w tedy usunąć i mamy czystszą skórę, która lepiej oddycha. Btw. to ja wgl nie rozcieram na rękach. Najpierw moczę brwi i skórę wokół bo podobno się rozrzedza i więcej składników tam się może dostać, później nakładam dość grubo zoxiderm, czekam 5 minut i spłukuje to wszystko.
Jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania śmiało pisz.
:)
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz mar 10, 2016 09:34 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Śr mar 09, 2016 09:46
Posty: 17
A ja mam takie pytanie odnośnie tej emulsji. Czy można robić w taki sposób że mieszać ją z szamponem delikatnym i podczas mycia nakładać ją razem na głowę, trzymać 5 min i spłukać? To by znacznie ułatwiło sposób użycia tym bardziej że należy jej nałożyć ok. 10 ml. co bardzo ciężko się nakłada na głowę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N mar 13, 2016 07:38 
Offline
weteran
weteran

Dołączył(a): N lis 17, 2013 19:50
Posty: 284
Myślę, że raczej nic złego sie nie stanie. Pod warunkiem, że nie będziesz robił tego częściej niż 2 razy w tygodniu. Co do samego nakładania to nie jest to aż taka straszna utruda, chyba że ktoś ma dłuższe włosy :p.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt sie 02, 2016 14:56 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Śr mar 09, 2016 09:46
Posty: 17
Niestety zoxiderm u mnie nie działa. Stosowałem go 2 miesiące i nic. Już selsun blue dawał lepsze efekty. Komfort stosowania uciążliwy. Głowa swędzi w 1h po zastosowaniu tego. Nie wiem co robić bo miałem praktyczne wszystko razem z lekami doustnymi. Zaczynam mocno zastanawiać się nad izotekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 02, 2016 14:56 


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Tłumaczenie phpBB3.PL