Łojotokowe Zapalenie Skóry - Seborrheic dermatitis - Forum

Forum poświęcone Łojotokowemu Zapaleniu Skóry (ŁZS) - informacje (newsy, przyczyny, objawy), porady, leczenie.
Teraz jest Cz mar 28, 2024 11:31

Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr sie 12, 2015 10:37 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): Śr sie 12, 2015 10:20
Posty: 5
Dzień dobry. Jestem nowa w temacie. Diagnozę dostałam kilkanaście dni temu. Na skórze między łopatkami i na szyi (tylna część) miałam/mam suchą łuszczącą się skórę. Po wizycie u dermatologa dostałam diagnozę ŁZS i na receptę maść travocort na noc, żel pirolam na dzień i zalecenie, żeby przemywać skórę szamponem pirolam. Na skórze między łopatkami pomogło, natomiast na szyi obszar łuszczącej się skóry powiększył się. Skóra jest ściągnięta, piecze, wygląda bardzo źle. Odstawiłam maść i żel. Przemywam skórę tylko szamponem. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji, poza kolejną wizytą u dermatologa?
Bardzo proszę o odpowiedź, jestem przerażona wyglądem skóry. Zawsze starałam się o nią dbać, wklepywałam balsamy, oliwki po każdej kąpieli. Teraz nie mam pojęcia co robić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sie 12, 2015 10:37 


Góra
  
 
PostNapisane: Pt sie 14, 2015 07:38 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 16, 2010 14:27
Posty: 320
Lokalizacja: mazury
Wiesz ... skóra pomiędzy łopatkami i szyja to podobne miejsca. Sposób leczenie na pewno musi być podobny. Skóra na szyi może być bardziej delikatna. Tak czasami jest, że na początku leczenia obszar się zaognia bo skóra jest wymęczona przez ŁZS, a do tego jeszcze dorzucasz jakiś agresywny preparat. Więc nie odkładaj wszystkiego. Stosuj ... być może rozcieńcz w wodą coś bardziej lub nałóż w mniejszych ilościach. Poobserwuj i sama zdecyduj po tygodniu - dwóch od zaognienia czy dalej to ciągnąc.