Łojotokowe Zapalenie Skóry - Seborrheic dermatitis - Forum

Forum poświęcone Łojotokowemu Zapaleniu Skóry (ŁZS) - informacje (newsy, przyczyny, objawy), porady, leczenie.
Teraz jest Wt gru 18, 2018 16:10

Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: So cze 28, 2014 16:59 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Wt maja 15, 2012 21:02
Posty: 20
Witam, mam male pytanie. Obecnie jestem w UK i biore 3 opakowanie izoteku (dawka 2x20) i w czasie przeziębienia pojawiła mi się boląca narośl pod kością ogonową (wewnątrz). Podejrzewam, że to torbiel, bo gdyby był to hemoroid czułbym jakieś swędzenie lub pieczenie i zaobserwował krew i ropę a tych objawów nie ma. Czy możliwe jest, że izotek wywołał u mnie ten torbiel i czy sensowne jest kontynuowanie kuracji? Poza tym jak to jest z ta dawka, pilowac te 40mg az zjem te 120-150mg na kg ciala czy zaczac zwiekszac skracajac kuracje. Po 2,5 opakowania jedyne co zostalo to lekki rumien na nosie, ktory nie chce zniknac, glowa opanowana, nos sie nie przetluszcza i nie ma strupkow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 28, 2014 16:59 


Góra
  
 
PostNapisane: So lip 05, 2014 11:47 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Pn lut 10, 2014 19:27
Posty: 28
Hehe, jakbym czytał swoją sytuacje ork temu, dokładnie.
Ta narośl to najprawdopodobniej torbiel pilonidalna - ja swoją hodowałem przez kilka lat, zoperowałem w lipcu zeszłego roku, bardzo długo się potem goiła.'
Co do retinoidów to owszem mi też twarz ładnie wyczyściło, ale po odstawieniu leków ŁZS powróciło w ekspresowym tempie, teraz twarzy wygląda tak samo beznadziejnie, a może i gorzej niż przed kuracją. Poza tym uczuliłem się na wit. A - po każdym kontakcie ze słońcem mam ostry atak AZS. Jeśli robię CI sie wysypki na rękach itp. to odstaw to dziadostwo, bo skończysz tak jak ja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lip 19, 2014 12:15 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Wt maja 15, 2012 21:02
Posty: 20
Wysypki mi sie nie robia, aktualnie mieszkam w UK i zarabiam pieniazki potrzebne mi na dalszy rozwoj. Wysypek zadnych nie mam, ale nie moge pozbyc sie zaczerwieniania na nosie, mimo ze zjadlem juz 3 opakwoania izoteku 40 (2 tabletki dziennie rano i wieczorem). Jedynym plusem jest brak łoju, przy odrobinie opalenizny mogę jako tako pokazać się ludziom (oczywiście kontrast brązowej opalenizny a różowego kinola) jest widoczny, ale można pomyśleć, że to jakieś spalenie słońcem czy coś. Nie chcę odstawiać póki co leków, bo wiem jak wyglądałem przed kuracją i nie wytrzymam tego okresu psychicznie, a akurat 7-8 opakowań będę jadł mniej więcej do końca roku i wtedy też prawdopodobnie będę wracał do Polski.

Może ktoś zna jakieś ciekawe leki na twarz dostępne w UK, słyszałem, że są tu dostępne jakieś szczepionki na łuszczycę, która prawdopodobnie towarzyszy mojemu ŁZS.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N lip 20, 2014 10:04 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Pn lut 10, 2014 19:27
Posty: 28
Cytuj:
Nie chcę odstawiać póki co leków, bo wiem jak wyglądałem przed kuracją i nie wytrzymam tego okresu psychicznie, a akurat 7-8 opakowań będę jadł mniej więcej do końca roku i wtedy też prawdopodobnie będę wracał do Polski.

Radzę podejść spokojnie do tematu, bo ja też się cieszyłem, już witałem się z gąską i choroba wróciła.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt paź 31, 2014 21:57 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): Śr kwi 10, 2013 17:54
Posty: 1
Hej :) Pisalem w styczniu ze zaczynam kuracje. Przez pierwsze 2 miesiace bralem 1 tabletke (10mg) co drugi dzien(1 opakowanie). Po skonczeniu kuracji wykonalem po raz kolejny badania. Otrzymalem recepte na kolejne opakowanie, a poniewaz wszytsko bylo dobrze wraz z Pania dermatolog uznalismy, zeby sprobowac zwiekszyc odstepy miedzy zazywaniem tabletek. Kto sie zastanawia naprawde warto, ja mam spokoj od stycznia i jeszcze zostaly i 4 tabletki :P Juz nie pamietam kiedy je zazywalem po raz ostatni :) Pewnie kiedys to wroci mam nadzieje ze juz nie z taka sila jak wczesniej bo bylo narawde zle... Teraz tylko odpowiednia pielegnacja i mam nadzieje ze dlugo taki efekt sie utrzyma, teraz przynajmniej jest motywacja bo czasem naprawde brakowalo sil :) Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz mar 05, 2015 12:24 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): Cz mar 05, 2015 12:10
Posty: 1
Witam,
biore Izotek około 6-ciu tygodni. Brałam go ze wzgledu na brzydka skore (zaskorniki, rozszerzone pory) i koszmarne przetluszczanie sie skory na buzi. Wczesniej same wlosy mylam codziennie lub co dwa dni. Teraz moge je myc dzieki Izotekowi nawet co 5 dni. Pojawił się jednak inny problem. Mam luszczaca sie skore glowy. Z tylu na czubku glowy pojawily mi sie ogromne zolte "strupki", ktore wydaja sie nieco tluste (z przodu sa o wiele mniejsze, ciensze i mniej zolte). Wygladaja jak lupiez tlusty (pojawia mi sie, gdy uzyje sls o co bardzo dbam) lub wlasnie LZS. Nic nie piecze, nie swedzi. Skora pod strupami nie jest zaczerwieniona. Niektore luski maja ponad 1,5 cm srednicy. Nie wiem za bardzo co sie dzieje. Same strupki przypominaja jakas ogromna ciemieniuche. Mimo tego skora jest sucha. Luski wygladaja jak typowe LZS i nie wiem za bardzo czym to tlumaczyc; tym bardziej, ze wczesniej nigdy tego problemu nie mialam, a obecnie skore mam sucha.

Czy ktos ma/mial podobny problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn maja 09, 2016 15:57 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Śr mar 09, 2016 09:46
Posty: 17
Mam pytanie, wiem że wątek jest nie aktywny od roku, przeczytałem cały i wiem co ludzie tu o tym piszą. Chciałbym żeby wypowiedziały się osoby, które były leczone retynoidami doustnymi. Czy łojotok (nie mylić z łojotokowym zapalenie) zmniejsza się po takim leczeniu? Chodzi mi tutaj ogólnie o to czy twarz i głowy jest dalej pokryta łojem po kilku godzinach od umycia? Nie chodzi mi tutaj o coś takiego, że łojotoku nie ma w ogóle tylko czy się zmniejsza do akceptowalnego poziomu (twarz i głowa wytrzymuje powiedzmy 24h bez problemu). Wiem że ŁZS jest dalej po tym leczeniu, chodzi mi o sam łojotok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr paź 03, 2018 10:13 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): Śr paź 03, 2018 09:55
Posty: 1
Dzien dobry, chciałabym odświeżyć wątek.
Mam 40 lat nie mam trądziku, ani ŁZS, ale potwornie przetłuszczająca się
skore głowy i twarzy. Problem ciągnie się 7-8 lat i jest bardzo
uciążliwy. Nie mogę zapuścić włosów, góra przetłuszczają - dół się łamie i odpada mimo, iż mam
Hopla na puncie ich pielęgnacji. Nie farbuje włosów i nie susze suszarką.
Twarz zalewa mi sebum, rozszerzone pory :(

Trafiłam na dermatolog, która zaproponowałam Izotek w małej dawcę (mocno się zastanawiałam czy chce go przyjmować, ale mam dobre wyniki i postanowiłam że spróbuje)
Wazę 57 kg i przez 1 tydz. Przyjmowałam daje 10 mg Izoteku, a pontygodniu 20mg
Minął trzeci tydzień i skóra twarzy się poprawiła - wczoraj pierwszy raz nie poprawiałam świecącej
Twarzy - nie było trzeba. Skóra głowy nie reaguje u mnie tak szybko wiec większych zmian nie widze (jeszcze?) za dwa tygodnie i kontrola wyników krwi. Zmniejszyły minusie pory na twarzy.

Ze skutków ubocznych, trochę rozjeżdża mi się wzrok, czuje napięcie skory twarzy i trochę suchość ust, ale z tym sobie radzę, bo dużo staram się je odżywiać - czyli wbrew logice je natluszczam:) pomaga

Włosy sypały mi się garściami wcześniej, a teraz nie widze ani poprawy ani tez pogorszenia.
Wiec constans.


Czy ktoś pozbył się nadmiernego wydzielania sebum po odsrmtawieniu leku?

Czy zawsze to „G” wraca i to jest tak naprawdę walka z wiatrakami?

Napiszcie proszę Ci którzy są już po kuracji.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 03, 2018 10:13 


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Tłumaczenie phpBB3.PL