Łojotokowe Zapalenie Skóry - Seborrheic dermatitis - Forum

Forum poświęcone Łojotokowemu Zapaleniu Skóry (ŁZS) - informacje (newsy, przyczyny, objawy), porady, leczenie.
Teraz jest So lis 17, 2018 17:46

Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt wrz 06, 2011 19:13 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Nie znam jeszcze żadnych konkretnych szczegółów. Dawkę ustala się na podstawie masy ciała o ile dobrze się orientuję ?
Na badaniach klinicznych jakie przeszłam ustalono, że moje zmiany były średnio zaawansowane. Tylko teraz kwestia co to znaczy "średnio" bo to rzecz względna :wink:
A jak wygląda sprawa z Twoimi zmianami na skórze ?
Poza tym głowa do góry ! Izo to nie koniec świata a początek nowego :wink: Trzeba się przygotować na takie rzeczy jak wysuszenie ust czy nabłonka w jamie nosowej. Później powinno być już tylko lepiej.

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 06, 2011 19:13 


Góra
  
 
PostNapisane: Śr wrz 07, 2011 16:28 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): N wrz 04, 2011 14:31
Posty: 5
moje zmiany jak to okreslil ostatnio profesor sa "naprawde straszne" :D tak dawke ustala sie na podstawie masy ciala.Znam wszystkie skutki uboczne izoteku i jestem na to gotowa ,a nie sa to tylko wysuszone usta:P wejdz sobie na www.izotek.pl . Nie nastawiam sie jednak na nagle cudowne uzdrowienie:D bo wydaje mi sie ze to lojotok i tak wroci i to szybko ale mozna sprobowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 26, 2011 09:35 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
I jak tam ? Ktoś chce się pochwalić wstępnymi efektami ?
ewelinaa09, a jak u Ciebie ?

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr paź 05, 2011 14:23 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Śr lut 02, 2011 12:15
Posty: 20
witajcie . jutro łykam ostatnie dwie tabletki retinoidków jestem mega szczesliwa :D . po 2 tygodniach od odstawienia mam smarować skinorenem twarz. Sluchajcie efekty sa mega i jeszcze lepsze niz sie spodziewalam :D ! efekty uboczne nie takie straszne jedynie oczy wysuszone maksymalnie :shock:
ale polecam nie bójcie się...aha dam Wam znac jak po odstawieniu... jeszcze 2 miesiace muszę się pilnować co by nie zajść :wink: :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr paź 05, 2011 14:34 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Wielkie gratulacje !
Fajnie, że się odezwałaś :) Mam nadzieję, że więcej osób się przekona na terapię. Też uważam, że nie ma co demonizować efektów ubocznych.
Jaką dawkę przepisał Ci lekarz ? I czy były to śladowe ilości czy takie konkretne jakie przepisuje się przy zaawansowanym trądziku ? Jestem ciekawa, bo przy ŁZS małe ilości podobno są już skuteczne.
Jeszcze raz gratulacje, mam nadzieję, że wszystko idzie po Twojej myśli.

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr paź 05, 2011 15:52 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Śr lut 02, 2011 12:15
Posty: 20
ja brałam axotret 40 mg dziennie. 2 tabletki rano. przeliczyła na mase ciała kuracja trwała 6, 5 miesiąca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So paź 08, 2011 13:23 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): N wrz 04, 2011 14:31
Posty: 5
biore izo ponad trzy tygodniu i jak narazie jest pogorszenie nie wiem czy moge uznac to za "wysyp" skora sie nie przetluszcza ale moge ja zdzierac z twarzy platami ogolnie jest gorzej niz przed kuracja a nie tego sie spodziewalam;/ mam wysypke na brzuchu a tak to innych skutkow ubocznych nie widze nawet usta nie sa suche dziwne, juz po dwoch tygodniach mialam wysoki cholesterol zobaczymy co dalej jak po dwoch miesiacach nie bedzie poprawy to przerywam kuracje bo skoro skora przestala sie przetluszczac to objawy lzs powinny zniknac a nie wrocic ze zdwojana sila:/ :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So paź 08, 2011 14:09 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Każdy reaguje inaczej na przyjęcie leku. W zasadzie to początek terapii dlatego mam nadzieję, że wszystko przejdzie.
Czyli plamy od ŁZS masz większe ? Czy tylko to złuszczanie naskórka jest takie intensywne ?
Trzymam kciuki za poprawę.

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz paź 13, 2011 15:06 
Offline
nowicjusz
nowicjusz

Dołączył(a): N wrz 04, 2011 14:31
Posty: 5
plamy to malo powiedziane wygladalam jakbym miala tradzik pelno czerwonych krost na policzkach a o swedzeniu i pieczeniu nie wspomne na szczescie juz to zeszlo ale bez protopicu sie nie obeszlo a teraz jak pozbylam sie tej suchej skory to zobaczylam ze na policzkach dalej jest tlusta a Ty juz zaczelas brac?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz paź 13, 2011 15:59 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Twoja skóra nie zareagowała rewelacyjnie. Ale dalej bierzesz czy na razie przerwałaś ?
W środę mam wizytę u dermatologa ale prawdopodobnie nie będę mogła brać izo ze względu na złe wyniki badań które dostałam wczoraj. Także czekam na wizytę i zobaczę co zaproponuje mi lekarz. Na pewno nie wyjdę stamtąd z receptą na szampon, maści czy kremy. Nie chcę doraźnej pomocy. Plam nie mam od dawna bo - powiedzmy - nauczyłam się obchodzić ze skórą. Ale problem łojotoku pozostaje nierozwiązany. Wypada coś z tym zrobić.

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 13, 2011 15:59 


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Tłumaczenie phpBB3.PL