Łojotokowe Zapalenie Skóry - Seborrheic dermatitis - Forum

Forum poświęcone Łojotokowemu Zapaleniu Skóry (ŁZS) - informacje (newsy, przyczyny, objawy), porady, leczenie.
Teraz jest Śr lis 20, 2019 12:45

Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: Wt lip 31, 2012 11:27 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Pt cze 15, 2012 11:16
Posty: 17
Cedrella7 napisał(a):
Vector mam tak samo jak Ty. Rano skóra wygląda dużo lepiej niż wieczorem poprzedniego dnia a potem jest już gorzej. Zaznaczam, że pracuję w warunkach znacznie pogorszających stan skór z ŁZS :( Chemikalia, para wodna, pot a ten mnie pieruńsko podrażnia.


To widzę, że mamy podobnie. Obecnie stosuję emulsję matującą Iwostin, ale coś nie daje zadowalających rezultatów. Wizytę u Dr mam dopiero 21 sierpnia i się zastanawiam czy może jest coś lepszego niż obecnie stosuje? Ogólnie to od wczoraj mi sie coś pogorszyło bo mam takie mocno czerwone koło nosa plamy i nie wiem czy to nie przez Iwostin?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 31, 2012 11:27 


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: Wt lip 31, 2012 12:29 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Podaj pełną nazwę tego Iwostinu.

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: Wt lip 31, 2012 12:34 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Pt cze 15, 2012 11:16
Posty: 17
lily napisał(a):
Podaj pełną nazwę tego Iwostinu.


Iwostin emulsja matująca Do skóry wrażliwej tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych oraz mieszanej. Hypoalergiczna. Mam jeszcze takie jedno pytanie. Czy można jednorazowo zastosować specyfik ze sterydami ( robiony w aptece taki płyn) . Wiem, że jakbym tym posmarował szybko by mi zniknęło to zaczerwienie, ale czy to nie pogorszy sprawy w przyszłości?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: Wt lip 31, 2012 13:53 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Kupiłeś już sobie łagodny szampon ?
Czym myjesz twarz ?
Wiesz co, może zmienisz krem na dzień ? Obecny może podrażniać o ile już tego nie robi. Możesz tym poniższym się przyjrzeć. Skład mają całkiem przyjazny.

Physiogel – Hipoalergiczny krem łagodzący do twarzy
Obrazek

AA Eco, Koncentrat detox - Intensywna pielęgnacja i regeneracja
Obrazek

AA Eco, Krem wzmacniający
Obrazek

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: Śr sie 01, 2012 11:41 
Offline
bywalec
bywalec

Dołączył(a): Pn lip 16, 2012 22:44
Posty: 31
Vector napisał(a):
Cedrella7 napisał(a):
Vector mam tak samo jak Ty. Rano skóra wygląda dużo lepiej niż wieczorem poprzedniego dnia a potem jest już gorzej. Zaznaczam, że pracuję w warunkach znacznie pogorszających stan skór z ŁZS :( Chemikalia, para wodna, pot a ten mnie pieruńsko podrażnia.


To widzę, że mamy podobnie. Obecnie stosuję emulsję matującą Iwostin, ale coś nie daje zadowalających rezultatów. Wizytę u Dr mam dopiero 21 sierpnia i się zastanawiam czy może jest coś lepszego niż obecnie stosuje? Ogólnie to od wczoraj mi sie coś pogorszyło bo mam takie mocno czerwone koło nosa plamy i nie wiem czy to nie przez Iwostin?


A jadłeś coś innego niż zwykle? U siebie zauważyłam pogorszenie na twarzy po truskawkach, które uwielbiam jeść z naleśnikami i śmietaną.
Nie stosowałam nigdy produktów Iwostin to i wypowiedzieć się nie mogę. Zwracaj uwagę na wszystkie zmiany w pielęgnacji ciała, jedzeniu czy czynnościach jakie wykonujesz bo może zauważysz czynniki pogarszające.
Wczoraj kupiłam Balsam Mineralny WICHY Aqulia Thermal nawilżająco-regenerujący. Pogorszenia nie widzę ale na to czy coś pomoże trzeba poczekać przynajmniej kilka dni. Ma dobre opinie w internecie. Niestety balsam drogi bo kosztował 20,50 euro ale z tego co patrzę to w PL sporo droższy. Jedynie w aptece internetowej tanie-leczenie kosztuje 80zł czyli około 20 euro w innych cena dochodzi nawet do 125zł!
Obrazek

Ubolewam na tym, że mając ŁZS mieszkam w Holandii bo mam trudność z dostępem do leków. Lekarze całkowicie nie znają się na ŁZS i ciągle wciskają mi silne sterydy bo jak mówią, tak wygląda leczenie ŁZS w Holandii. W aptece ciężko się po angielsku dogadać bo jak wczoraj tłumaczyłam, że chcę szampon Vichy do suchego łupieżu to babka dawła mi do suchych włosów. Ehh na szczęście poprosiła koleżankę a ta okazała się Brytyjką więc odrazu doszłyśmy do porozumienia i dostałam to co chciałam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: Cz sie 02, 2012 14:45 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Pt cze 15, 2012 11:16
Posty: 17
Cześć

Dziewczyny dziękuje, że mi tak szybko doradzacie :) Nie mogę się teraz rozpisywać bo mam niezaplanowany wyjazd i brak laptopa. W poniedziałek jeszcze Was pomęczę :) Ps. udanego weekendu życzę :)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: N cze 30, 2013 21:25 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Pt cze 15, 2012 11:16
Posty: 17
Cześć wszystkim

Dawno się nie odzywałem, ale nie dlatego, że mi przeszło i zapomniałem powiedzieć co mi pomogło tylko dlatego, że już nie mam siły na to tzn. u mnie się nie łuszczy skóra itd tylko mam za to całą buzie czerwoną :D Nie wiem już co z tym zrobić , doktor poleciła mi laser . Ma ktoś z tym doświadczenia? I chyba pójdę na badania bo coś czuję, że to jednak w" środku mnie" coś jest nie tak i stąd brak rezultatów jeśli chodzi o to wszystko.

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: Pn lip 01, 2013 06:48 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Badania zawsze warto zrobić, bo zasada wykluczania podejrzeń to dobra sprawa ;)
Ja uważam że nie zawsze to wina czegoś "wewnątrz" organizmu. Skóra osoby z ŁZS po prostu funkcjonuje w wadliwy sposób. A inne czynniki mogą wyłącznie działać nasilająco bądź indukująco na wystąpienie objawów ŁZS. Pewnie dlatego tak ciężko z tym walczyć.
Jakie obecnie specyfiki stosujesz do mycia i pielęgnacji twarzy ?

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: Pn lip 01, 2013 08:43 
Offline
debiutant
debiutant

Dołączył(a): Pt cze 15, 2012 11:16
Posty: 17
Hej

W zasadzie cały czas to samo, wieczorem smaruje Finacea ( bo tak naprawdę to mi się wydaje, że ja mam teraz bardziej trądzik niż Łzs, doktor wspominała w tamtym roku, że mam początki trądziku) .

Twarz myję różnymi preparatami ( różnie to jest ) Ivostin, Physiogel, od paru dni Cetaphil, ale mam wrażenie, że to wszystko jest to samo.

Próbowałem smarować twarz emulsją Zoxiderm, ale w moim wypadku jakoś nic się nie zmieniło.

Próbowałem różnych kremów, ale też nic nie pomaga.

Nawet przygotowałem samodzielnie jakiś specyfik ( ktoś pisał na jakimś forum, że to mu pomogło) jednak na mnie nie podziałało.

Generalnie nie działa w moim przypadku nic nie przynosi efektów , stąd skłaniam się do wniosku, że to jednak coś w środku szwankuje ( wcześniej raz na rok pojawiało się coś , ale dostałem sterydy i smarowałem raz czy dwa i na rok miałem spokój ,

U mnie największym problemem jest zaczerwienie , byłem na 4 wizytach u polecanej z forum doktor, która stwierdziła, że może pomóc laser bo nic się nie da z tym zrobić , a mam wrażenie, że ogólnie mi się pogorszyło od momentu wizyty a było to jakieś 6 miesięcy temu albo lepiej.

Lily pamiętam, że brałaś jakiś lek, może warto by było przejść taką kurację?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vector
PostNapisane: N lip 07, 2013 19:18 
Offline
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2010 21:25
Posty: 838
Lokalizacja: KP / Pzn
Brałam wiele leków ;) Ale nie mogę powiedzieć, że w 100% pomoże jakiemukolwiek innemu choremu. Możliwe że masz na myśli Orungal. Są to tabletki przeciwgrzybicze i na mnie podziałały bardzo dobrze. Objawów na stałe nie wyeliminował, ale na pół roku miałam spokój ze skórą twarzy i głowy. Ważne jest że przed i po zastosowaniu tego leku należy sprawdzić podstawowe parametry krwi + enzymy wątrobowe.
Trądzik różowaty - to całkiem możliwe, zwłaszcza, że zaczerwienienie odczuwasz jako największy problem.
Mam jeszcze jedno pytanie - robiłeś może test na obecność nużeńca ? Jeśli nie to uważam że warto byłoby wziąć od dermatologa skierowanie na wykonanie posiewu w laboratorium.

_________________
Nie udzielam porad via prywatne wiadomości - pytania zadajemy na Forum.

Po pierwsze: Regulamin Forum.
Po drugie: FAQ Forum.
Po trzecie: Pytaj - to nie boli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 07, 2013 19:18 


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Tłumaczenie phpBB3.PL